Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 15 oktober 2010

Vinden har vänt !

Hej !

Nu är det fredag igen, tiden går fort när man har roligt ! Eller hur ?! 

Idag har jag jobbat kortdag på Lyckebo. Sen hjälpte jag morfar att städa bilen när jag kom hem. De skulle ut i skogen på picknick med Gerd och Nisse, så roligt att de hittar på saker att göra. 
Måste säga att de är väldigt duktiga på det, de där fyra. 
De bjuder hem varandra omvartannat och åker och tittar på allt möjligt kul !

Gick ut på en härlig promenad på eftermiddagen, soligt och fint, gick 5,5 km upp mot Lännäs. När jag gick dit så var det motvind så jag travade på och tänkte "nu går jag på ordentligt eftersom det blir lättare tillbaka", men så blev det inte, när jag vände så vände vinden också.. :) Men det var ju bra så jag fick ta i ordentligt hela vägen.

Nu ska jag duscha och svida om, ska på middag hos svärisarna som är nyss hemkomna från Spanien. Sen ska vi prova deras nya bad på deras nya terrass. Härligt för en badälskare !

Skön och frisk promenad !

Gick förbi en däckbytande kille här inne på byn, det
var Albin som hade krypit i blåstället.
Blev väldigt glad när jag såg att Hanna och Alexander lagt ut bilder från Kenya på deras blogg, så roligt att se er, känns som det var evigheter sen ! Klicka HÄR så hamnar ni på deras blogg om ni vill se fler bilder.

Tänk att ni är så långt borta..
(Klicka på bilden om ni vill se närmare)

Va fina ni är !! Ser att Hanna har penseln i handen, då
trivs du ganska bra va Hanna ? :)


2 kommentarer:

  1. Snygga bilder med postitlapparna! Och Lady Gaga är inte så dum hon heller.....

    SvaraRadera
  2. Fast köttet ser väldigt osmakligt ut.. och kallt... :)

    SvaraRadera