Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 7 oktober 2010

Hur en bebis blir till..

Ikväll har jag och tjejerna varit till Bredbyn och hälsat på 
Emma, Moa och nye lille killen Rasmus. Jättemysigt att få vara 
med er och tack för underbart fika !
Blir lika fascinerad varje gång jag ser en bebis, 
att det fungerar... Jag blir gråtfärdig över hur stort
det är att en ny liten människa blir till..





4 kommentarer:

  1. Men oj oj vilken sötis!! Avundsjuk på att du fått snusa på bebis och inte jag. Är dock glad för bilderna vi får se :)!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det ju spännande för sig också !! Fy va kul, Linn !! :)

    SvaraRadera