Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

måndag 11 oktober 2010

Förlovning och giftermål !

I lördags träffades några tjejer ur mitt gamla fotbollslag Sidensjö IK,
fy vad jag saknar den gemenskapen man får i ett lag. Om det
inte vore för att det tar så otroligt mycket tid så borde man ju kicka igång sig själv igen..


Therese Kjellsson, Agnes Källgren och Maggan Byström
Maggan, Linnea Jonsson och Cajsa Sundwall
Igår var det strömavbrott i några timmar, Mira blev lite rädd,
men när vi hade tänt ungefär 40 ljus så kändes det bättre.

Sen kom vi på att vår kompis Kristoffer "Ditte" som varit
min klasskompis från förskolan till 9:an skulle fira sin födelsedag
igår så då stack vi dit och kollade in hans kalas.
GRATTIS PÅ 27-ÅRSDAGEN !!




Måste skicka iväg två grattis till de som tog till vara på datumet 
10-10-10 ..



* Grattis Linn och Fredrik till förlovningen ! De förlovade sig 10-10-10 kl 10:10, läs mer här på Linns blogg !
  Frågan är vilket datum bebisen kommer och vilket datum giftermålet kommer ? ;)

* Grattis till Skorpeds färskaste brudpar, Öbergs !

4 kommentarer:

  1. Tack så väldans mycket! Bullen kommer den 6-7 november, inte en dag senare...för då kreverar jag. Giftemål får vänta, jag måste ju vara smal och snygg först ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt...hoppas att ni fick en toppenkväll!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att man inte fastnade på ngt kort;)

    SvaraRadera
  4. Attans också.. Fast nu tror jag att jag hittade ett i telefonen ändå... ;)

    SvaraRadera