Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

lördag 16 oktober 2010

Smakprov ur konserten

 Hejsan i sena lördagsaftonen !

Vi har såååå roligt på barnkörlägret !! Barnen som är här är underbara, duktiga, lättlärda och hur goa som helst och det passar ju jättebra med en körledare som bara utstrålar en otrolig värme och glädje för sången ! Ingrid kan alla knep för att få barnen att sjunga en heeeeel lördag.

Igårkväll var vi hos svärisarna och premiärbadade, här är premiärdopparna ! Jag älskar att bada, så nu kommer jag hänga hos Lena och Kjell var och varannan dag ! :)


Imorse kl 7.15 gick jag och Johan på en morgonpromenad,
då hade isen börjat att lägga  på Tranatjärnen inne i byn..
Här kan ni se ett lite smakprov ur konserten som ni inte får missa !

Den är i Skorpeds baptistkyrka kl 13.00 imorgon, söndag !

Jag och Elin sitter i Skorpedsskolans lärarrum och nattvaktar, lite spring är det fortfarande, men det var ju rätt roligt att vara vaken på nätterna på läger, eller hur ?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar