Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 14 oktober 2010

Snö i Skorped !

Ska bara berätta att årets första snö kommit idag, den kom verkligen inte för att stanna än så länge, men dock.. Kallt så vansinnigt har det varit, värsta snöstormen med isande kyla.

Imorgon jobbar jag kortdag, skönt ! :) I helgen blir det barnkörläger lördag och söndag, det är barn anmälda från Skorped, Oviken, Sundsvall, Gårdtjärn, Bredbyn och Långviksmon. Bra jobbat !

Skulle tipsa er om att gå på konsert på söndag kl. 13.00 i Baptistkyrkan när den livliga barnkören med sånger som Ingrid Eriksson från Orsa lärt dem ska sjunga för fulla halsar och visa vad de lärt sig !

Ikväll har det vart hockeykväll här hemma, morfar och Christian Häggström har varit här och fikat,
 trevliga killar ! :)

Välkommen nya läsare från Danmark, Grekland och Turkiet !! Fy va nyfiken jag blir vilka ni är !! :) Det finns också läsare från Norge, USA, Storbrittanien, Kenya och Sverige såklart !! Det är lite överväldigande ändå att folk kommer in på den här sidan för att läsa om mig och mina dagliga små projekt, men jättekul !!
Kram på er alla !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar