Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 22 oktober 2010

Drain pipe hotell

Du milde, igår hade jag läsar-rekord, 271 läsare, hur ska jag fira ?

Jo, ikväll kommer Agnes och Jenni så vi ska käka middag och umgås, läääängtar ! Agnes kommer hem från Sundsvall, hon (Läs pappa Kalle) måste lägga på vinterdäcken. Jenni skulle försöka sluta lite tidigare, så det blir en rolig tjejkväll. Jag, Nelia, Mira, Agnes, Jenni och Johan... :)
Så det blir ett lämpligt firande !

Joella kommer hem från Ludvika i helgen, så imorgon blir det Shout (Skrike).

Nån som har blogspot som vet hur man lägger in ett filmklipp från nätet ? Jag har bara lyckats klura ut hur man hämtar ett klipp som man har sparat på datorn..


Hittade ett annorlunda hotell i Australien, Drain Pipe hotell heter det och rummen består alltså av cementrör, mysigt ? En annorlunda upplevelse i alla fall !



Tack så mycket kusin Eva-Lotta och Therese Kjellsson för era fina kommentarer om bloggen, jättekul att ni gillar den ! Kram på er !

1 kommentar:

  1. Infoga filmklipp... på nästan samma ställe som där du lägger in bilder... sen gör man väl bara enligt instruktionerna. Vill man lägga in ett youtube klipp går man på redigera HTML och lägger in koden för att "bädda in"...

    SvaraRadera