Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

måndag 4 oktober 2010

Livan, Lovan och kanelbullens dag


Slänger in en bild på min fina syster Olivia och söta Lovisa som jag har haft glädjen av att få ha hemma hos mig på övernattning.  Två goa tjejer är just vad ni är !

Ett stort grattis i efterskott till David här, jag kunde inte komma igår, 
hade varit kul att få höra hur du har det i lumparlivet.

Idag är det kanelbullens dag. Roligt att en hel dag går i en bulles tecken. Men trevligt såklart ! 
Det är så mycket elände i världen så absolut ska vi fira alla dagar vi kan fira ! Blir nog ett bak idag så man får
känna den där supergoda lukten.. Eller så går jag till Linn och Linus eftersom jag vet att där har det 
bakats jättemånga kanelbullar ! :)


Nu ska jag åka till moster så får hon ta hand om mig ett tag, känner mig inte riktigt fräsch..

Kolla in min vän Sandras blogg, va höstmysigt hon har gjort !
 www.blandluggarolego.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar