Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 27 oktober 2010

Ring på Hemmobilen !












Hemtelefonerna försvinner mer och mer..

Nu har vi en HEMMOBIL som alltid sitter i laddaren hemma i köksfönstret.

Kom på att det är lite besvärligt och tråkigt utan hemtelefon..
Man missar de här korta, trevliga samtalen med de som egentligen vill ha tag på någon
annan i familjen, dessutom så kan det vara svårt för barnen att ringa 112 om
något händer.. Nu VET de var telefonen är och hur den fungerar.

Märkte också en gång när mina syskon var barnvakt och jag behövde få
tag på dem när jag åkt, ingen av dem hade mobil...
Nu funkar det ! Perfekt !
Säg till om du vill ha numret så kan jag sms:a.. :)

Kraaam !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar