Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 14 oktober 2010

Min vän Jenni Kjellsson

Jenni trodde inte hon fastnat på nåt kort från helgen, men jag hittade ett i telefonen ändå ! :)

Vi tar en liten presentation... :)
Jenni Kjellsson är en trevlig, social och omtänksam tjej som jag varit kompis med i många år nu. Även fast vi inte pratar varje dag så är det precis som vanligt när vi hörs och det är underbart !

Hon och min gamla klasskompis Ebbe bor i en fin enplanare i Norrvästansjö och är sportiga, Johan spelar hockey och Jenni fotboll.

Hon jobbar på Söderberg & Partners och kan se allt som händer på torget i stan från hennes kontor.  Hon har även en "Skörpe-pajk" som chef, ingen mindre än Anders Jacobsson. Så om ni vill ha lite finansiell rådgivning så kan ni kontakta henne ! Klicka på bilden här nere !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar