Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 23 september 2010

Vitlöksklyftor, solhattsdroppar eller multivitamintabletter ?

Har jag sagt att jag är förkyld ? ;) 
Vaknade imorse och är sämre, det känns som att hela huvudet är på
 väg att cementera ihop. Ögon, öron, näsa och hals har alla fått mindre öppningar.
Kom igen, nu vill jag ha alla era huskurer !
Låt mig inte komma tillbaka till datorn och se att läsarsiffrorna ökat utan att jag fått tips !

Nu ska jag fundera hur jag ska göra för att orka gå ut med Charlie, på återhörande !

1 kommentar:

  1. Huvud axlar knä o tå knä o tå...huvud axlar knä o tå knä o tå, ögon, öron, kinden klappen få, huvud axlar knä o tå, knä o tå.
    ESPERITOX!!!
    ;)

    SvaraRadera