Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

tisdag 21 september 2010

Fortsättning på sommaren 2010

Nelia och Mira hemma hos Eva och Kent med deras kaniner.






Albin, Johan och Christian har myskväll !


Mitt lilla hjärta Mira fyllde 4 år den 3 augusti och det firades med pompa och ståt ! :)

















Sen var det då semestern till Lycksele med Agnes och familjen Byström/Andersson. En rolig resa med det man alltid gör när man åker till Lycksele. Badar på badlandet, går på djurparken och skogsmuséet.
Den 24 juli hade vi släkträff med Evas släkt i Byvattnets bygdegård som i folkmun kallas bara för "Lokal´n".


Här nere kan ni se när vi fick följa med Johans jobb till Åke Olsson stuga på Burön där vi sov över och hade trevligt med hela Westins maskins stab.





En bild från när E-team va på turné till Dalarna.

Min kusin Jesper och kusinen Andrés tjej Malin tog studenten i juni så de var vi och firade..


Nu ska jag väl ha sammanfattat vår sommar ganska bra tror jag. Nu ska jag se på Idol med Linn H.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar