Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 22 september 2010

Visst följer vi med modet ?


Godmorgon !
Jag börjar med lite mode idag.
 Daisy Balloon. En tjej som är väldigt duktig på att skapa konstnärliga klänningar gjorda av ballonger. Jag kan tänka mig hur mycket tid hon måste ha lagt ner på att skapa dessa klänningar och montera ihop alla ballongerna på rätt sätt.
Skulle du vilja bära en sådanhär nästa gång du ska på en finare tillställning ? Vad du gör, sätt dig INTE !

 
Nog med mode för idag.
Min hals blir inte bättre, snarare sämre.. Fast sen jag tog bort mina halsmandlar så är det ingen barnlek att ha ont i halsen. Det blir liksom längre ner. Men ändå miljoner gånger bättre än att ha ont i halsen lika ofta som jag hade innan. Tror jag ringer vårdcentralen och kollar om jag ska ta ett halsprov och kolla om jag behöver penicillin.




Måste också passa på att länka till min kompis Lisas blogg, hon har nog fått den konstigaste kommentar man kan få om att blogga och sitta i rullstol, men hon fann sig och svarade det roligaste jag hört på länge ! Klicka HÄR !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar