Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

söndag 26 september 2010

Stockholm 2 ggr i november !

Imorse packade Sandra och barnen ihop och åkte hem till Skog igen. Tackar å det ödmjukaste för ert besök och hoppas på återträffar ! :)

Nu har vi kommit hem från att ha varit på kalas både hos Emma och Olivia. Emma fick av mig ett besök av just mig en valfri helg i november. :) Då blir det faktiskt så att jag kommer att besöka huvudstaden 2 ggr i november eftersom E-team har 3 spelningar i Stockholm då.
Olivia fick att få ta med en kompis nu på lördag och följa med mig och Johan på restaurang och bio.

Jo, jag måste ju tacka för alla presenter VI fick idag också, helt crazy att man får presenter när man själv ska fira någon, MEN KUL SÅKLART !! Jag fick en sjal av Emma som jag har på  mig nu och är väldigt mysig, tjejerna fick snygga hårband av Karin hela vägen från Tyskland, jag fick en fin liten prydnadsängel (Schutzengel) av Karin from Germany, sen när vi kom till Olivia så fick tjejerna nya, fina strumpbyxor (eller jag måste ju säga kalasbyxor nu eftersom jag vet att mamma läser detta) av deras mormor.  Tusen tack, va ni e söta !!

Johan vill hälsa tack för kommentaren av Linn där hon hälsade grattis till 3:e platsen ! :)

Jag lägger in denna bild eftersom jag fått frågan om hur Johans förlovningsring ser ut. Den ser ut såhär:

1 kommentar: