Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 24 september 2010

Skorpeds vackraste träd

Godmorgon !! 

Måste börja med en utnämning och den går till Albin Eriksson för Skorpeds vackraste träd på hösten. Nu hade det ju passat bra med en bild på det här trädet, men vilken kamera jag än använder, så gör inte bilden trädet rättvisa. Du får helt enkelt besöka Skorped och titta på hans träd.
Grattis Albin !



Idag åker Johan till Ramsele eller Tråksele som jag kallar det.. ;) Min fina vän Sandra och hennes goa troll från Skog kommer hit i helgen och det ser jag verkligen fram emot ! Våra vägar möttes i Sundsvall i augusti 2006 på avd. 45 som är en prematuravdelning. Det var när våra döttrar Mira och Agnes föddes. Så vi har känt varandra i 4 år nu och sedan dess har vi varit mycket goda vänner.

I helgen ska vi bara äta gott, promenera, leka, kanske tar vi en tur till höstmarknaden i Bredbyn, mys helt enkelt !

Tack för det ENDA tipset jag fick mot förkylning igår, jag vet inte om det är självaste Mora Träsk som postat det, men tack iaf !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar