Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 11 november 2010

Rumba i Tumba ?

Hej svejs !

Häromdagen när jag visade bilder från huset hade jag besöksrekord, 344 st... Jag kan inte låta bli att undra vilka ni alla är.. Hur som helst är det väldigt roligt !

Jag och Johan packar för fullt. Det är mycket som ska med vare sig det är bara en natt eller en hel vecka... Vi ska till Stockholm med E-team och sjunga i Uppsala, Tumba och Kungsängen och det ska bli väldigt roligt. Inte bara för sången utan att jag får träffa Emma också ! Saknar henne så väldigt mycket !!

Nu ska jag hoppa i duschen och slänga mig i sängen.

Sov gott allihop !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar