Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 25 november 2010

♥ Dag 5 ♥– "Vad är kärlek"?

Kärlek är skönt, kittlande, svårt, kul, roligt, krångligt, men alldeles alldeles underbart !

Kärlek kan vara olika till olika personer..

Kärleken till Nelia och Mira är nästan obeskrivlig, den är stark som betong och innerlig som den djupaste skogen, den gör att från den dagen de föddes så sitter nerverna och samvetet utanpå kroppen. Häromdagen grät jag av lycka när Nelia ville att vi skulle sitta uppe och prata hemligheter, söta unge ! :)
Jag älskar när Mira kommer krypandes upp i sängen på natten och viskar med sin lilla hesa röst "Jag älskar dig, mamma"..

Kärleken till Johan är djup och stor.. Jag förundras ofta över hur härligt det är att dela livet med honom och att vi finns vid varandras sida och får stöttning när det behövs eller bara sitta vid bordet på kvällen och dricka te och tokskratta tillsammans.

1 kommentar:

  1. Ja, visst var det en rätt rolig lista!?! :) "En första", jag tror att man får tolka det som man vill :). Ha en härlig första advent! Kram

    SvaraRadera