Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 11 november 2010

Rösta för Skorped !

Omröstningen om "Världens trevligaste Ö-viksbo"
är i full gång. Välj bland de tio nominerade och lämna din röst!
(Jag vet inte om man får rösta en gång per dag eller hur det går till, men vi får hålla koll !)

Klicka HÄR för att rösta och ni vet väl vem ni ska rösta på...?
Om inte så har jag ringat in fina Karin med rött här nere för att göra det lite enklare för er !



Karin Gyll

”En supertrevlig och omtänksam kvinna som alltid bjuder hem en massa folk. Ingen kan förstå hur många hon bryr sig om, hon är den trevligaste människa jag känner.”
Läs hela artikeln ur tidningen 7 HÄR.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det finns mer att rösta på,
nämligen att kandidat nr 3, Klara Broman ska bli Anundsjös lucia 2010.

Klara Broman bor i Skorped med familjen. På fritiden är det fotboll, aktiviteter i kyrkan och att vara med kompisar som gäller. Naturlinjen verkar intressant som nästa inriktning i skolan. SMS-intäkter vill Klara ska gå till AIF.

Luciakröning i Anundsjö kyrka 12 december.

Gör så här för att rösta på Klara via SMS:
Skriv LA mellanslag 3 mellanslag DITT NAMN.
Skicka SMS:et till 72 006, kostnad 10:- + ev trafikavgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar