Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

tisdag 23 november 2010

♥Dag 3♥ "Mina föräldrar"

Mina föräldrar heter Monica och Lars-Erik. Tyvärr har jag aldrig sett dem tillsammans eller ens träffat min pappa. Många är de gånger jag drömt om att han ska vilja ha kontakt med mig och att jag nån gång skulle kunna säga att "jag brukar vara hos min pappa i Göteborg på sommarlovet". Men så har det tyvärr aldrig blivit.

Med åren så har jag förstått att han inte vill ha kontakt. Det gör faktiskt inte ont för mig längre, men det känns ju när barnen  frågar vid nästan varje vägkorsning "leder den här vägen till våran morfar", "vi längtar efter våran morfar ", varför kan vi inte bara åka och hälsa på honom" ?
Vad svarar man på det ? "För att han inte vill....."?

Mamma är kul och har bra humor. Jag minns att det var så kul när jag blev tonåring och jag och mamma kunde sitta uppe på kvällarna och prata om allt möjligt som händer i en tonårings liv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar