Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 25 november 2010

Edit- kattängeln..

Edit, vår lilla katt blev en kattängel igår... Goa Edit... Lyssnar jag så tycker jag mig höra hennes ovanligt klumpiga gång över golvet eller hur blommor eller lampor rasar i fönstret..

Hur kan man bli så förälskad i en katt ?


Hur som helst så var det bäst för henne, för hon led verkligen.. Hon var en väldigt liten katt och kunde inte få ur sig kattungarna även fast hon hade kraftiga värkar. Till sist tog både krafterna och värkarna slut och då kändes det mest humana att hjälpa henne till katthimlen för vila och ro..

Vi ska skaffa en ny katt för katt det vill vi ha !

1 kommentar:

  1. Vila i frid syster Edit! Du finns alltid i mitt hjärta.. Kramar Tyra..

    Jag kan förresten inte se Marinas bilder=(

    SvaraRadera