Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 2 mars 2011

Husarrest

Godmorgon !

Mira fick magsjuka i lördags och har piggat på sig mycket, men vi tar det säkra före det osäkra och är hemma från förskolan. Igår hade Nelia skidskola och OJ va jag längtade efter att Johan skulle komma hem så jag fick följa henne till backen, men såklart behövde Johan jobba längre och jag fick ta med mig Mira, bra för Mira att få lite luft kanske...
 Så imorse tänkte jag att idag kanske vi kan åka till mormor eller göra NÅGON aktivitet som gör att vi slipper vara hemma, inomhus en liten stund..

Men idag när vi vaknade så säger Nelia att allt känns konstigt och snurrigt när hon sitter eller står, tar feber och hon har nästan 40 grader..


Så nu är vi där igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar