Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 23 mars 2011

Ett leende på läpparna...

Hej ! 

Idag har jag haft en rolig dag ! Först städning (inte så kul, men ändå), sen bakat 3 sorters kakor med Jenni, fått  besök av Hanna Mattebo, även besök av Fredric Johansson ett kort ögonblick och min gamla klasskompis och resekompis Bella kom på kvällen. Jätteroligt ! :)

Efter goda samtal, gott fika, nyfunna vänner, och funnit gamla vänner igen så kryper jag till sängs med ett leende på läpparna...

Sov gott världen ! 
Förresten, kan se läsare från ett land som heter Förenta Arabemiraten, vart är det ? (Hoppas på en kommentar av Maja här..;) ) Du/ni är väldigt välkomna i alla fall ! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar