Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

tisdag 22 mars 2011

Kreativ på loppis !

Hej på er och ursäkta det VÄLDIGT dåliga bloggandet. Har som fått våren i mig och njuter mest av vädret nuförtiden, vilket är underbart ! Är faktiskt lite trött på vintern nu, eller egentligen jättemycket. Men innan vintern knyter ihop säcken så ska vi bl.a hinna med fjällen ännu mer. Om någon vill följa med till Saxnäs v.15 förresten så finns det fortfarande platser kvar i huset vi hyrt. :)



Idag har jag, Jenni och Therese varit kreativa och gjort kakfat av våra loppisfynd från Gottne.


Visst blev de fina? Små glas i olika former, silverljusstakar, limpistol och fina tallrikar i "english style" blev jättefina kakfat !

1 kommentar:

  1. Hej Malin! Vad roligt att finna att du hade en blogg :) Vilket trevligt pyssel ni har haft för er här, sådant jag älskar också :) Det är så grymt Bra med loppisprylar!

    SvaraRadera