Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 30 mars 2011

Bergom och Norrvästansjö

Hejsan ! 
Den här senaste tiden har bestått av lite olika saker, men mina lediga dagar har tillbringats med barnen, vänner och platser som gör mig glada ! Bergom och Norrvästansjö är två välbesökta platser. Jag har även varit på inspirationskväll på MARY ME där vi fick se lite nyheter, bl.a så gjorde Mari ögonfransförlängning på sin praktikant så vi fick se. Vi blev även visade inredningsprylar från livingandroom.com

Här är vi i Bergom hos Hanna och tjejerna får leka med hennes
gamla dockmöbler och så vände hon uppochner på en byrålåda
som fick bli dockhus.



Kafferep med mini-koppar och mini-kakor hos Hanna och Daisy.
(Bilderna lånade av Hanna.)


Svårt att välja vilken man ska ta först..


Me and I-party hos Hanna tidigare ikväll.

Hanna och söta lilla Daisy. (Du är också söt Hanna :)



Här är Mira och Nora ute på picknick.
Jenni har som vanligt ett pyssel på gång.
Här blir det tavlor.

Fina !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar