Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 18 februari 2011

Joooråsatte...

Usch och fy, är det fredagen den 13onde eller ?

Imorse när vi vaknade så har en propp gått och värmepumpen har stannat under natten och det betyder 13 grader inomhus. På med tjocksockar och diverse filtar på alla och tänder en massa ljus.

En stund senare sitter jag och pysslar med tjejerna, telefonen ringer och jag springer iväg, då har Mira lagt en teckning på ett ljus, teckningarna och duken brinner så jag får agera brandman och släcka allt med en vattenspruta.

Torkar bort allt och slänger resterna, går sedan ut och sätter fast Charlie i kopplet och är ju då blöt om händerna, fastnar på det kalla låset, men fattar inte det förrän jag dragit bort handen och lämnat kvar pekfingerskinnet... Hur har NI det ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar