Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 1 april 2011

Halv sju hos oss !

Ikväll har vi (jag och Agnes) bjudit hem några kompisar hem till Förnätra. Alla kastruller, skålar och stekpannor roterar just nu och köket luktar starkt av en blandning mellan citronmeliss, vinäger och rödlök. På spotify spelas "Sir Duke" med Stevie Wonder, en låt som jag blir RIKTIGT glad av. Jag ska dela med mig utav den här:

Agnes är ju såklart stjärnkocken en sådanhär kväll och jag får agera hjälpreda. Men den stora frågan inför kvällen är ju vem som ska agera Helge Skoog..... Hmm..... Kjelle ?

Kvällens meny:







Ha en trevlig kväll alla som kikar in här !
Vi ses kanske imorgon med resultatet av middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar