Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 6 april 2011

Vad ska jag ha med mig ?

Idag är det stora packar-dagen ! Idag är dagen när mamman i huset ska packa underställ, täckkläder, solbrillor, solkräm, badkläder, sänglinne och leksaker till 4 personer som ska vara i fjällen i ungefär 9 dagar. Det är MYCKET som ska med. Fast iofs är det ganska mycket som ska med när man ska  vara borta bara över en helg också.

Vi ska alltså först till Klimpfjäll och Reine och Katarinas hus över helgen med Westins maskin AB. Sen åker vi vidare till Saxnäs och hela tjocka släkten m. flera i en vecka.


Medan vi är borta så har vi faktiskt en husvakt som ska bo här och sköta om blommor och katt.
 Perfekt Karin ! Hoppas du och Eivor får en mysig vecka !



Idag ska jag åka och färga håret hos en av Karins konkurrenter här i stan. ;)  Nämligen hos Mari på Mary me. Sen ska vi åka hem hit på middagsmöte. Roliga saker ska planeras minsann ! :)

Efter det blir det stora fjälls-handlingen i stan !

Hoppas ni får en trevlig dag alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar