Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

måndag 20 december 2010

Kjellorna är bra snälla !

Godkväll !

Idag hade jag inskolning på avd. 1, sjukhemmet i Bjästa kl 7-17. Tyvärr så fick jag hämta hem tjejerna redan vid  13-tiden för Mira var inte pigg. Rödblommig och frös hela tiden och till slut hade hon slocknat på soffan på förskolan. Så vi åkte hem och mös istället.

Min moster Catrin kikade förbi på ett mellanmål på eftermiddagen, sen drog hon till stan på shopping.

Svärfar Kjell kom förbi och hjälpte till att skotta, sen kom Kjelle på besök och vi satte genast honom i arbete också. Ljusrampen på toan nere skulle upp så grabbarna roade sig med det ett tag. Väldigt fint blev det !

Imorgon blir det VAB och Emma Gyll kommer och hälsar på !

Godnatt vänner !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar