Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 3 december 2010

Känner mig styrd..

Hej !

Meddelar här ifrån mitt kök att jag verkligen gillar den där listan dag för dag, men det blir som fel för mig.. Jag gillar att skriva när jag är sugen på det annars gör jag det inte.. Så listan var som inget för mig...

Jag skriver när jag har något på hjärtat ! :)


Å nu har jag "Damernas" på hjärtat ! :)


















Bjuder på två jullåtar som jag "fått" av två vänner här i adventstider och hoppas ni får en supermysig
andra-advent-helg !!!



Tack Maria Gyll, börjar gilla den här mycket nu !



Tack Jonas Sundin !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar