Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 17 december 2010

Mysig dag med mina älskade små-brudar !

Hej !

Idag har jag och tjejerna haft en riktig mys-dag. Snön yr utanför och vi äter, fikar, badar, städar och ser på film. Vi tog en liten tur ut och åkte lite pulka, men vi fick ge upp och gå in och se på lilla Jönssonligan istället.

Imorgon ska de sista julklapparna inhandlas. Jag och Sandra-gumman åker till stan och gör lite nytta... hihi... Sen på kvällen ska vi på Westins julfest i Bjästabacken, trubadur och mat, låter väldans trevligt ! Moa och Ellinor ska vara hemma hos oss och ta hand om småbrudarna.

Pulkaåkning i snöyran idag... Vi var bara tvungna att ge upp när
det rakt snöar in i skelettet...

Eivor frös om tassarna..

Den här bilden hittade jag i en tidning. Det är kungens kompisar
som är med i den omtalade boken om kungen.. Roligt
att en av dem ser ut som Idol-Jay kommer att göra när han
blir äldre..

En bild från förra helgens 3:e advents-frukost hos Vibergs.


Kicki och Linn var på knytkalaset i Lännäs byskola förra
lördagen.


Frida och Hanna var gladast på festen ! :)
Johan och Christian kan varken släppa varandra på jobbet
eller på fritiden.


Nu tror jag att jag ringer älsklingen och kollar hur det går. Han har jobbat jättemycket den här veckan och skulle försöka vara hemma vid 23 ikväll, så ringer han och sitter fast vid en trafikolycka utanför stan. Tur att Åke är med också så de kan turas om att sova..

Ha en jättemysig helg !

KRAM


Sänder en varm tanke till familjen Rosendahl som har det väldigt tungt just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar