Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

tisdag 17 januari 2012

Ledig tisdag

Skönt att vara ledig tre dagar efter jobbhelgen. Idag är det jag och Mira som är hemma och har det skönt. Nelia är i skolan, hon var glad för det var innegympa idag. Allt som innebär rörelse älskar hon ! Mira har kommit på att det nog är ganska bra när storasyster Nelia är hemma ändå. Även fast man bråkar ibland så är det ju kul när man är 2 barn.. Mira hade även ett förslag här imorse: " Mamma, nästa år vill jag fara till Thailand.. Jag tänkte istället för Lycksele..." Jaa, det är ju ungefär samma resebudget så vi får väl se vad som sker...

Jag håller på att uppdatera min iphone, ÄNTLIGEN ! Har liksom inte fått till det en endaste gång sedan jag köpte den, så nu tar det ju sån tid.. Men nu ska jag sköta om min lilla telefon lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar