Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

söndag 12 juni 2011

"Sjung om studentens lyckliga dar "

Miris började dagen med att gå och klippa sig
hos Helena på Mary Me. Jag har gett upp att
försöka klippa i ordning Miras hår som är
av samma tjocklek som mitt eget.


Elin har gått ut musik-estet och ser väldigt glad ut !

Jenny som har kämpat med ekonomi i 3 år

Kusinerna Maja och Matilda. Maja har gått Natur och Matilda samhälls.

Syskonen Wallin

Mor och döttrar

4 av de 5 tjejerna från Skorped som tog studenten i år.

Nelia och Elin

Syskonen Nilsson

  • Stina är färdig med sina 3 natur-år.

Hela familjen Gyll

Maja vinkar från flaket

Lastbilen till vänster körde Johans chef Lars-Åke och där åkte Matilda.
Lastbilen till höger körde Johan och där åkte Maja.

Hej, hej Jenny !

I hytten sitter Johan, Nelia, Mira och Max.



Elins klass drar iväg ut på stan

Sen var det partaj hos Gylls

Måste bara visa dessa underbart söta
cupcakes som Marie Arvidsson Forsberg gjort !

Som Mira sa: "De här kakorna kommer jag ALDRIG att
glömma bort"

Matilda och Maja

Glada studenter !

Nelia och Mira gosar med Maja







Lycka till med allt säger jag till de glada studenterna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar