Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 30 juni 2011

Hemma och änglar

Hej! Jag är hemma från sjukhuset igen och är väldigt glad för det. Det var inte
Blindtarmen utan en cysta i äggstocken som spruckit. Vätskan som läkte ut ska kroppen ta hand om själv och tills dess gör det ganska ont. Men jag måste få lyfta fram Agnes och Jenni idag, de har varit helt otroliga på att ställa upp och ikväll har de varit här och bakat till Nelias kalas så att det blir av även fast jag inte kan. Det är verkligen guld värt och jag får en tår i ögat när jag tänker på dem. Tack tack. Ni vet att ni alltid kan fråga mig om hjälp också, i'll be there!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar