Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

måndag 27 juni 2011

"Man ska ha husvagn"

Hej !

Nu ska jag visa er lite av vår helg i Junsele:
Här kommer juryn på campingen
och delar ut 1a pris till oss för snyggast husvagn.

Linn och Linus mumsar på Agnes hemgjorda bea.



Sill-lunch på midsommarafton med Gene-bröd så klart !



Johan Nylander

Linus

Agnes

Linn

Ja, vad ska man säga, söta va ?

Jag

Jordgubbstårta a la Agnes

Fin bil på campingen

Midsommarflicka


Kjelle är nog man för att bära en rosa tröja,
eller hur det nu var..

Kusinerna Christer och Albin myser

Katrin med "fel" Rickard

Daniel och Rickard

Sofia åker flådigt

Nova och jag



Två stycken gamla 85:or från Skorped



Jag å moster

Jag å kusin André

Jag å morbror


Agnes å Stina

Sofia å jag

Coola killar

Moster, jag och kusin Moa som för övrigt är skitsnygg i håret,
tack vare Helena !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar