Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 11 februari 2011

Världens trevligaste Ö-viksbo !!

Grattis Karin !!



Igår fick bästa Karin Gyll gå på företagarkväll med trerätters middag och underhållning av September i Fjällräven center och motta sitt 1:a pris i tävlingen Världens trevligaste Ö-viksbo och jag kan inte känna mig mer lycklig att det blev Karin som vann. Av alla priser man kan vinna så måste väl det här vara ett av de finaste ! Att vinna pris för att folk uppskattar en och tycker att man är trevlig ! Det är hon verkligen värd och passar perfekt för utnämningen ! Så håll koll efter din tidningen 7 idag för att läsa mer !



Jag passar även på att tacka vinnaren
för det väldigt trevliga blombudet
jag fick idag, ännu ett bevis på att
hon är världens trevligaste ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar