Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

lördag 6 augusti 2011

Regn...

Idag är det många runtomkring som har tänkt hitta på en massa saker. Kubbyran, dragracing på kubbefältet eller Noliamässan i Umeå. Allt känns lite truuukigare med detta väder, men jag tror nog att jag tar mig en sväng till Sidensjö ändå. Kul att träffa alla fotbollsmänniskor som jag saknar så...
Ikväll är vi bjudna till Patrik och Hanna i Skortsjö på pizzaafton och det är väl det enda vädret inte kan rå på, att äta pizza gör vi i vilket väder som helst! :) kram på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar