Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

fredag 15 juli 2011

Nelias Hanna Montana-kalas 2 juli 2011

Min äldsta dotter har fyllt 6 år och självklart ville vi göra
en speciell dag för henne. Hon valde att ha ett Hanna Montana-kalas.





Här kommer Nellie och Nora.

Nelias kompis Clara.

Edvin på plats.

Alla barn blev skickade på en spännande skattjakt
och med sig fick de "moster Olivia" som alltid
är den bästa när det gäller barnen !

Clownen Abbi kom på besök som
var uppskattat av nästan alla..

Han hittade på många upptåg, t.ex följa john och hoppa studsmatta.

Sen var det fika.


Alfred, Clara och Elias

Nora, Mira, Edvin, Matilda och Tova.


Nelia och Nellie



Nelia fick massor med paket av sina kompisar.

Alla samlade på studsmattan

Nelia och Tova kramas hårt när Tova ska åka hem

Buspojkarna Daniil och Elias

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder på flera av "mina barn" :) arbetsskadad som man e blir jag lite nyfiken på om hon valt helt själv vilka hon skulle bjuda?behöver du inte alls svara på, men i brist på bebis å allt va förlossning heter sitter jag här å analyserar varför just dessa godingar va där, ha ha knäpp man e.

    SvaraRadera