Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 27 juli 2011

ÅÅhhhh va jag är dålig...

... på att blogga på sommaren !! Vi har varit i Lycksele, Junsele, Harpsjölägret, Ulvön, möhippor och lite olika äventyr här på sommaren. Idag ska vi till Patrik Nordlund och Hanna Strandberg och deras stuga som jag inte riktigt har förstått var den är, men vi säger typ Bredbyn...

I helgen är det dags för Elin och Jacobs stora dag, det ska bli riktigt roligt !

Altanen har det jobbats på med flitigt och jag är sååå stolt över Johan ! Vi åt första frukosten på altanen imorse, men det var helt klart inte den sista. :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar