Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

måndag 3 januari 2011

Tack för 2010

Tack alla som gjort mitt 2010 till ett roligt år och tack alla som vill vara en del av mitt 2011.

KRAMAR !!




Julafton. Elina och Klas visar sina nya nintendo ds, fy va roligt
att trägga Mario och Luigi igen.. :)



Spända flickor på julafton

Å spända pojkar..

Mira kollar så dukningen ser bra ut.

Det här var igår när Nelia fick en ny hylla till sin tv.

Hanna och Patrik på nyårsafton i Bjästabacken.

Nyårsdesserten

Linn, Fredrik, Ville, Milton och Liam skickade en julklappa till Charlie med godis,
Han blev jätteglad !

Min Agnes på nyårsafton

Glögg i kåtan innan vi fick gå in på loftet och äta 3-rätters.


Nelia och Mira änglar på söndagsskolans julspel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar