Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

onsdag 19 januari 2011

Mot oändligheten...

... och så vidare...


Ikväll har vi varit på Nolaskolans gymnasium (rymden) och sett på
estet treornas sceniska konsert.

Elin och de andra var jätteduktiga, men Elin har
ju verkligen det lilla extra som gör att jag blir
berörd och bara gillar henne ännu mer !
Elin, jag är stolt !

Och när showen var slut och Elin gick ner i gången
och gav lilla Miris hennes ros så blev Mira så otroligt
förvånad och jätteglad så jag var tvungen att fälla en tår..
:)

Hur som helst, tack för en jätterolig kväll !!
Elin bar rosa bandet, fint ... :)









1 kommentar:

  1. Det var ett jättefint inlägg Malin!! :) tack så mycket!!

    SvaraRadera