Genom Mallas Ögon är bloggen som handlar om mig; Malin, och min familj som består av sambon Johan och de små prinsessorna Nelia 6 år och Mira 5 år och våra bestyr helt enkelt. Häng med till Bjästa, 2 mil utanför Örnsköldsvik vettja !

torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag !

Hej !

Idag är det skärtorsdag och tjejerna har försvunnit och de här två tanterna fick jag istället, men de är glada och trevliga !
Nelia är på skolan och påskar och jag och Mira har varit på 5-års kontroll och Mira fick sin sista spruta från bvc, nästan värt att fira, tycker en spruträdd Mira.

Påskhelgen kommer att firas mycket på jobbet, men lördag har jag tagit semester så då hinner man kanske vara ute och få lite fräknar också. :)

Ha en bra påsk allihopa !!

Kraaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar